Reklamace

Reklamační řád

1.Definice

Reklamační řád upravuje postup při reklamacích vztahujících se k nákupu produktů prostřednictvím eshopu www.jesenickesvicky.cz (prodávající) a kupujícím.  

2.Reklamační podmínky

2.1 Reklamace lze uplatnit v případě vadného zboží, které je způsobeno výrobní chybou nebo nedodržením standardních kvalitativních požadavků.

2.2 Reklamace musí být podána do 14 dnů od převzetí zboží.

2.3 Reklamace se týká pouze produktů které byly zakoupeny v našem online obchodě.

2.4 K reklamaci je nutné předložit doklad o zakoupení (faktura, potvrzení objednávky).

3.Postup při reklamaci

3.1 V případě reklamace kontaktujte naši zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Uveďte své osobní údaje, číslo objednávky a podrobný popis problému.

3.2 Naše zákaznická podpora vás bude informovat o dalším postupu ohledně vrácení zboží a provedení reklamace.

3.3 Reklamované zboží je nutné vrátit v původním stavu, ideálně v originálním obalu.

4.Vyřízení reklamace

4.1 Po obdržení reklamovaného zboží provedeme důkladné zhodnocení reklamace a posouzení, zda reklamace je oprávněná.

4.2 V případě oprávněné reklamace poskytneme možnost výměny vadného zboží za nové, opravení vad nebo vrácení peněz dle vašeho přání.

4.3 V případě neoprávněné reklamace si vyhrazujeme právo odmítnout reklamaci a vrátit vám zboží neopravené.

5.Omezení odpovědnosti

5.1 Neodpovídáme za škody způsobené nesprávným použitím produktů.

5.2 Naše odpovědnost je omezena na hodnotu reklamovaného zboží.

Přejít nahoru